Akcja „Sylwetki i kariery absolwentów Wydziału SiMR PW”
- Jak przygotować i przekazać nam materiał filmowy
-
1. Materiał filmowy powinien wpisywać się w pewien szablon i zawierać określone informacje o Twojej karierze. Sugerujemy, aby w filmie krótko, w kilku zdaniach, opowiedzieć o:
• swojej karierze,
• swoich najważniejszych osiągnięciach,
• tym, co wspominasz z czasów studenckich,
• tym, czego nauczyłeś się podczas studiów,
• radach, jakie dałbyś obecnym studentom.
2. Film powinien być w miarę krótki – do 3 minut, nagrany w formacie horyzontalnym, np. z wykorzystaniem smartfona. Ze względu na konieczność utrzymania wspólnej konwencji filmów, zastrzegamy sobie prawo do skrócenia, edycji i montażu otrzymanego filmu.
3. Otrzymany przez nas film będzie publicznie odtwarzany i umieszczony na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych Wydziału SiMR, dlatego potrzebna nam będzie Twoja zgoda na wykorzystanie Twojego wizerunku, głosu i wypowiedzi do celów promocyjnych. Formularz zgody, pobrany poniżej w wybranym formacie, należy wydrukować, wypełnić, podpisać i dostarczyć na adres:
Biuro Dziekana (pokój 1.9A),
Wydział Samochodów i Maszyn Roboczych Politechniki Warszawskiej,
ul. Ludwika Narbutta 84,
02-524 Warszawa.
Zgodę można także podpisać elektronicznie i dostarczyć razem z plikiem filmu.
4. Plik filmu prawdopodobnie będzie zbyt duży, aby przesłać go do nas e-mailem, dlatego skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Informatycznej (boi.simr@pw.edu.pl), a jego pracownik poinformuje Cię jak przekazać nam Twój film. W temacie wiadomości wpisz hasło „FILM”.
5. Jeżeli wolałbyś, aby nagranie zostało zrobione przez nas na Wydziale, możemy to zorganizować. W tym celu poinformuj nas o takiej chęci kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Informatycznej (boi.simr@pw.edu.pl), a my zajmiemy się nagraniem. W temacie wiadomości wpisz hasło „FILM”.
- Formularz zgody na wykorzystanie wizerunku